Ինքնակենսագրական

Ինքնակենսագրական

Ես Էրիկ Սմբատյանն եմ, ծնվել եմ 2006թ. փետրվարի 18-ին, Երևանում: 2012-2021 սովորել եմ <<Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի>> կրթսեր և միջին դպրոցներում, ներկա պահին քոլեջում եմ, Համակարգչային գեղավերստական նախագծման ֆակուլտետում: Մասնագիտության ընտրության մասին սկսել եմ մտածել միայն ավարտելով միջին դպրոցը, որոշեցի զբաղվել վեբ-դիզայնով քանի որ ընդունվելիս դա ամենահետաքրքիր ընտրություններ, իսկ ժամանակի ընթացքում սկսեցի քիչ, բայց հետաքրքրվել այդ մասնագիտությամբ: Ազատ տիրապետում եմ ռուսերենին և կիսով չափ անգլերենին, չնայած որ ազատ խոսել դեռ այքան էլ չեմ կարողանում, չեմ սիրում աշխատել խմբում, բայց եթե դա պարտադիր է, կարող եմ լինել բավական պատասխանատու, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել, բայց ավելի շատ սերիալների սիրահար եմ, մեկ-մեկ կարդալ (կախված է գրքից և ժանրներից), հատուկ ունակություններ չունեմ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *